![]() |
|||||
![]() |
Ze života sboru |
![]() |
|||
![]() |
|||||
|
Zajímavé čtení od dobráků v USA (a překlad do ČJ není dokonalý, jen orientační):
Často jsme trávili čas snaží přijít na to, jak získat nové členy, aniž by se dostatečně myšlenka o tom, co dělat s nimi, jakmile oni vlastně volat. Prvním krokem je zajistit, aby hit, zatímco železo dokud je žhavé, a na start "prodej" proces, jakmile někdo projeví zájem. V mnoha oddělení budete téměř muset prosit připojit a tento proces může trvat měsíce, což může způsobit, že vyhlídky jít jinam, nebo ztratí zájem. Způsoby, jak udržet své nové členy - 7/27/2010 By Jason Zigmont, VolunteerFD.org Často jsme trávili čas snaží přijít na to, jak získat nové členy, aniž by se dostatečně myšlenka o tom, co dělat s nimi, jakmile oni vlastně volat. V obchodě slovy, strávíme hodně času marketing, ale nepodaří se zaměřit na prodej aspekt.Nechceme pracovat na ukončení prodeje pozemků a udržení nových členů. V podnikání existují celé kurzy na uzavření prodeje, ale některé základy může pomoci zvýšit množství potenciálních členů, kteří se obrátil na dlouhodobý členů. Jedním z důvodů, proč se nám nedaří v práci na "prodat" nových členů může být fyzická nechuť k bytí "prodává" něco. Útvary by se měly zaměřit na pomoc vyhlídky "nakupovat" na dobrovolnictví. Pomoci jim koupit v je nejen součástí, jak se jim zaregistrovat jako člen, ale také udává tón pro jejich celou kariéru s oddělením. Cílem je pomoci jim ukázat výhody členství, co se od nich, a získat osobní závazek k dobrovolnictví. Výzvou je, že důvod, proč jsme všichni nakupují liší, což může přistání nové členy obtížné. Prvním krokem v procesu Prvním krokem je zajistit, aby hit, zatímco železo dokud je žhavé, a na start "prodej" proces, jakmile někdo projeví zájem. V mnoha oddělení budete téměř muset prosit připojit a tento proces může trvat měsíce, což může způsobit, že vyhlídky jít jinam, nebo ztratí zájem. Někteří se mohou domnívat, že když vyhlídky nejsou nijak horlivě a odchází po dvou měsících se snaží vstoupit, pak oni nebyli v tak jako tak. Ale je to často se stává, že my sami běžel pryč. Telefonní hovory a e-maily (máte své telefonní číslo a e-mailovou adresu posta ve veřejné doméně, že jo?) Z vyhlídky by měly být vráceny v ideálním případě do 24 hodin, nejpozději však do 48. Cílem je udržet tempo a nadšení jít, jak víme, že to bude na dlouhou vzdálenost k aktivním hasičem. Po prvním kontaktu je, vyhlídky by měl být přidělen mentor, který jim pomůže koupit v členství.Sklon je možné, že šéf zaplnění této role, ale může být lepší možnosti. V ideálním světě by to nejlepší učitel je jeden z vašich více vysoce postavených členů, ale ne nutně úředník. Trik je najít starší člen, který má správný postoj a je dobré na budování vztahů. Chcete-li najít správný rádce pro perspektivy, můžete dokonce podívat do řad vašeho života či důchodců, jak se často znát všechny historii katedry a mají pravou lásku organizace. Lifetime členy mohou být i nadále být aktivní hasiče, ale může ocenit tuto příležitost vrátit. Mentor by měl mít za cíl demonstrovat výhody členství, zatímco vysvětlující požadavky a závazky nezbytné. Ačkoli mnoho oddělení mohou mít LOSAP programy nebo podobné, platí výhody členství jsou často méně hmatatelné. Například ve prospěch společenství je často přehlížena, avšak je klíčovou složkou je celoživotní dobrovolník. Školení je nejen požadavkem, ale i výhody. Nezapomeňte všechny ty firemní akce a tradice, které je součástí balení. 'Vyzkoušet si před nákupem' S přidělen mentor a základy vysvětlil, jak je to pozvání vyhlídky na "vyzkoušet si před nákupem?" Mít možnost jít se mnou na projížďku podél. Už jim navštěvovat alespoň setkání a vrtačky. To pravděpodobně není možné, aby jim aktivně se podílet, ale aspoň vidíte, co "normální" členství. Pokud načasování vyjde, jak je to vyzve je, aby vaše další piknik nebo společenskou akci také?Cílem je pomoci možnost učinit informované rozhodnutí. Opatrnosti je třeba se ujistit, že perspektiva vidí pozitivní části oddělení a zároveň vysvětlují výhody a požadavky na členství. Pokud si vyberete špatný rádce, a vystavit je na nesprávné osobě, mohou získat unavený obrázek. Nejhorší věc, že by se mohlo stát, je uvedení vyhlídka s mentorem, který je příliš zaneprázdněn stěžují na oddělení a její členové jsou zřejmé výhody. To může být neúmyslné, ale v oddělení jsme si moc slouží k bití příslovečný mrtvého koně a stěžuje, které lze vypnout budoucích členů. Po vyhlídka se zapojilo do akcí a setkal se s mentorem, pak to může být čas na setkání s Chief, podat žádost a připojit se. Na tomto místě by měli vědět, proč se chtějí připojit a mít příslušné otázky. Měly by být také připraven pro jakékoli otázky vedoucího a členů výboru, může mít z nich. Konečný výsledek? Očekává se, že má "koupil v" a dělal informováni závazek. Informoval závazek znamená, že zůstanou déle a být schopen dělat to přes těžké časy, což je to, co každé oddělení potřeby svých nových členů. |
||||
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |